CMD KEYTOOL READING ISSUE - Cmd keytool hatası

CMD ' DE KEYTOOL OKUMA SORUNU ÇÖZÜMÜ 


C:\Program Files\Java     konumuna girin sizde nerede bulunuyorsa bulunmuyorsa JAVA programını yükleyin!.


Blogger de hata oldugu için resim yükleyemedim fakat burada bende 3 Adet sürüm var şimdi bunların tek tek içerisine girip benim yaptığım gibi Path ını alacağız.


C:\Program Files\Java\jdk-17.0.2\bin
C:\Program Files\Java\jdk-19\bin
C:\Program Files\Java\jre1.8.0_361\bin

Bende 17 - 19 ve 1 8 0 sürümü bulunuyor arkadaşlar sorun hangisinden kaynaklı bilmiyorum hepsini deneyeceğiz ve hata çözümüne ulaşacağız.Siz de benim gibi sizde bulunanların konumunu çıkartın sonraki aşamaya geçiyoruz.


  1. Bilgisayar Sağ tık özellikler basıp.
  2. Gelişmiş Sistem Ayarları 
  3. Ortam değişkenleri
  4. Burada 2 tane altta ve üstte bulunmak üzere düzenle butonu bulunur şimdi 
  5. Üsttekiyle başlıyalım Kullanıcı değişkenleri diye de geçer Değişkenler kısmında Path yazar onun üzerine tıklayın.
  6. ve düzenleye basın. Sağ tarafta Bulunan yeni butonuna basıp biraz önce çıkarttığımız konumu yapıştırıp enter diyin Benim gibi 3 tane varsa 3 kere yeni basıp ayrı ayrı ekleyin!.Şimdi ortam değişkenlerine geri dönün


  • Sıra Sistem değişkenlerinde 

  • Sistem değişkenlerinde Path ı bulun ve aynı işlemi ona da uygulayın.
  • Tamam a basın kapatın CMD yi yönetici olarak çalıştırın hata çözülmüştür. 


Arkadaşlar yardımcı olabildiysem ne mutlu yeni oyun çıkarttım destek olursanız sevinirim :) 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Gamenders.Avtosh2023






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Google play uygulama imzalama sorunu çözümü Unity Play Console SHA-1

Avtosh 2020